10 Saker som jag irriterar mig på just nu;

1. Folk som är "banan skal glidare" och aldrig stöter på ordentliga motgångar i sitt liv och klagar hela tiden ändå.
2. Personer som hela tiden köper liknande kläder som den personen vet att jag har eller vill ha. (Man har väl sin egen stil!?)
3. Min super sega dator som aldrig kan göra det den ska.
4. Att jag lägger min energi på personer jag borde skit i.
5. Folk som hela tiden ska "tävla" om vem som är mest omtyckt hos andra. (Sånt man möjligtvis höll på med som liten)
6. Jag har sjukt mycket i skolan och får aldrig slappna av.
7. Att jag aldrig kan få må bra, då kommer ännu en ny motgång.
8. Att jag inte tål glass, när vädret är så fint.
9. Att jag kommer få kämpa som en jude hela sommaren för att överhuvudtaget få ihop min ekonomi.
10. Hur mycket jag än kämpar med träning och kost, märker jag ingen skillnad på vågen!!

image25

Kommentarer
Postat av: Anonym

dont forget that me knows how u feel, in i care about you =) i think youre good!! <3

2007-04-18 @ 15:17:01
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0