Broccoli och fetaostpaj

Har lagat mig en sådan, står i ugnen nu=) Ska bli mumsigt.

Denna dagen har tillbringats med Linda darling. Vi har varit på stan och handlat skor, balsam och solbrillor som vi ska ha på oss hädanefter;) (Fast solbrillorna hämtade jag ut på posten, beställt från josefssons)
                                                                                                                                                                                

Ska plugga och städa lite sen efter maten. Kanske kanske kanske att jag tar mig till gymmet och kör lite styrketräning senare ikväll. De har ju öppet enda till 22, så får se.

Sen blir det skåne fre-tis. Ska bli underbart skönt att kommer ner lite. Träffa mormor och morfar på fredag, lördag klippning och slingning hos lilla Molly sen på kvällen födelsedagsfest hos min Carro.
Sen får jag se vad som hittas på de andra dagarna. Ska förmodligen klippa gräset hemma hos farmor och farfar en dag. Ingen som kan göra det nu, pappa blev opererad för åderbrock i tisdags så han måste ta det lugnt! Så får bli att Lina och jag sköter det istället. Ibland tycker jag faktiskt synd om pappa, bara för att han bor närmst, är det inte rättvist att han hela tiden ska ta ansvaret för farmor och farfar. Handla med farmor varje vecka osv. Även om det är lätt gjort, så är det själva principen...

Nä nu ska jag äta lite! Lägger länken till receptet här nedanför för den som vill prova. Super god kan jag lova :D
http://www.vegetariskt.com/visarecept.asp?ReceptID=1016 Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0