Godis-sugen

Usch ja, det är så jobbigt. Alltid när det närmar sig slutet på veckan och efter kvällsmaten kommer det smygandes...kakor,choklad.....åååå så jobbigt. Borde egentligen hålla mig till i morgon, men ja...funderar på att smita över till Coop lite senare å köpa mig en liten chokladbit iallafall. Har ju varit  duktig å tränat en del detta lovet och det är ju snart helg :D Så...vad händer annars i helgen!? I morgon bitti ska Linda och jag ut och gå på en morgonpromenad vid havet. Nu när vädret är så underbart, passar det ju perfekt! Sen ska jag till havet igen, fast med Malin. Vi ska plugga lite och sola oss :) Sen får jag tillbringa kvällen själv I guess. På söndag blir det jogging med Linda, sen vet jag inte mer. Å ja, plötsligt är lovet slut också. Skola på måndag igen :(

Solade faktiskt idag efter träningen. 3:e gången denna månaden. Skönt! Känner mig mycket fräschare med lite färg i ansiktet. Nä, nu väntar duschen sen får jag se vad jag tar mig till med allt. Trivs inte att va helt ensam så mycket....man känner sig lite lost ibland. Men men. What to do. It takes two to tango. Föresten! Kom att tänka på idag att man märker så fort något mindre kul händer en, vem som är ens riktiga vänner och vilka som inte bryr sig ett skit. Tråkigt att inse, men nu vet jag det iallafall.

Tack för mig!

image22

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vill oxå sola, men fan måste spara de pengarna. kostar ändå en del :(

2007-04-13 @ 21:33:36
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Jessica

sökt till idrottslärare i malmö eller k-stad...
du sökt nått?

2007-04-13 @ 22:32:06
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: julia

ooh ,låter mysigt (:

2007-04-13 @ 22:35:18
URL: http://jsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0