Påsk = träning

Så kommer det bli för mig. Har ingen att fira påsk med, förutom min lilla katt. Ska träna styrka om ca 1 h, sen ska jag ut och springa ikväll. I morgon blir det morgonpromenad, sen kondition på gymmet. På söndag blir det också träning på något sätt och även måndag. Måste ha något att göra känner jag och träning gör mig på bättre humör. Har ju lov nu i v.15 också. Så blir en del plugg och träning där med. Givetvis ska jag gå och handla lite påsk-gott till mig och Zorro idag som vi kan ha under påskhelgen. Inte för att jag bryr mig jätte mycket om påsken, men det är ju ändå en tradition. Hade mamma funnits hade påsken varit kanon! Som den alltid var. Känns som livet bara gått utför sen hon gick bort. Får panik!!! Saknaden är fruktansvärt stor.

Hoppas svenska folket får en trevlig påsk iaf! 

                                            

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glad påsk vännen!

2007-04-06 @ 13:04:34
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0