Slö som en gädda!

Ja så känner jag mig idag. Gick precis upp, kunde inte sova längre. Kom hem vid 03.30 inatt från stan. Fick ta bussen hem, och det var värsta "fyllebussen". Massa folk som kacklade som in i, så jag fick givetvis stå upp. Som tur är tar det bara 15min ut hit. 

Gårdagens kväll började med att jag mötte Malin vid Åhlens, sen gick vi tillsammans till Anna där vi förfestade ihop med några av Annas kompisar. Annas killkompis Alex var en sort för sig, men väldigt snäll=) Bjöd på cider å allt. Anna fick inte vara i fred haha. Vi kom iallafall in på Mårtenssons denna lördagen också :D Skit glada, iallafall jag och Malin som inte har åldern inne. Spelades rätt bra låtar denna gången, iallafall inne på det ena dansgolvet. Mycket schlager, å sånt gillar vi!! Kvällen var skoj, kul att äntligen få festa loss med töserna. Har ju sagt det sen i höstas, men alltid kommit något i vägen. Förutom all musik å allt skratt, lyckades givetvis jag trilla rakt över dansgolvet. Var tydligen ett trappsteg i hörnan som jag helt missade så där damp Emma ner. Gjorde svin ont på vaden, men såg nyss att jag inte ens fått något blåmärke så det var ju bra. Men shit vad man skämdes. Alex som gick bakom mig föll rakt över mig också. Å Anna hade tydligen snubblat till före med, så var det med det. Men det var skojsigt annars igår, blev lite trött i slutet bara. Man märker att man inte är så ung längre hehe.



image17



Sitter och funderar över om jag ska köra spinningpasset på gymmet nu vid 13, men har inte ens ätit frukost så får nog bli styrka och kondition på egen hand. De har öppet till 18 idag. Måste träna iallafall, har inte så mycket annat för mig.

Ha en trevlig påskdag!



P.s. Fick faktiskt en stor chokladhare av Fredrik i går, och Zorro fick god kattmat. (Eller ja, det låg hela sardiner i med ögon å allt :P ) Så då fick man lite påskgodis iallafall :D Mums. För allas information så åt jag halva haren igår natt, ska nog ta och mumsa i mig resten snart. d.s

Kommentarer
Postat av: jessica

heej vännen!
haft en bra påsk absolut, dock lite drygt att jobba igår men men, ledig idag iallafall.
kul du ocå har blogg, nu snackar vi mer än vi gjort de senaste året heeh :D:D
själv, din påsk?
krma

2007-04-09 @ 12:04:10
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0