Telepati

Skulle precis gå ut och kalla in min lilla kise så jag slipper sova själv. När jag kommer ner till entré dörren sitter han där och tittar in. Haha det kan man kalla för telepati oss emellan =) Så söt är han. Vad hade matte gjort utan dig Zorro?




Du får mig att må lite bättre iallafall och att inte tänka på det som hänt. Det är när man är helt ensam som man grubblar ihjäl sig...

I morgon blir det förmodligen utgång med Anna och Malin. Mårtenssons lär det bli isåfall. Hade velat testa Moon, men frågan är om man kommer in där...Är nog mycket folk ute så kan nog bli skoj får vi hoppas!

Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen och kolla på Jordan rättsläkare som började nu.

Sov så gott! I will , I hope.

Kommentarer
Postat av: Nina

hej kära emma. jag önskar jag hade varit hos dig o haft det trevligt! vi hade kunnat käka frödinge kladdekaka som ju e sååå super god=)bara snacka o ha det allmänt nice. hälsa zorro från mig=) jag har fått en sån fotölj som du har, den vita...precis som zorro intagit din, har prinsen gjort här...fast än har han inte börjat vässa klorna i den. han bara ligger i den o hårar ner den=) osså har han fästinghalsband...som luktar som fanken,blä! men annars e han söt o go,hihi! såg du jordan, trist hon dog...hoppas nu att det blir jordan o woody. han e rätt söt,yummie! nu e de advokaterna,i like! jag hoppas du får det trevligt imorgon när du ska ut.jag ska ta mig en jordgubbslikör drink imorgon o tänka på dig=)massa kramar från Nina<3

2007-04-06 @ 23:28:41
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej vännen!!
ha en bra dag idag, häsla din sötnos zorro :D:D

2007-04-07 @ 06:19:49
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0