Valborgsmässoafton

Har grillat med pappa idag. Lina drog iväg på fest. Gott var det=) Kycklingspett med svamp, paprika och klyftpotatis och tzatsiki. *mums*. Orkade inte göra något större idag, festade ju förra helgen och i lördags hade carro fest för hon fyllt år, så spriten räcker och blir över nu ett tag känner jag.

Har varit nere 5 dagar i skåne i morgon när jag ska åka upp. Skönt med miljöombyte. I fredags åkte jag och Lina till mormor och morfar och bjöds på tre rätters middag och godis=) Man åt så man såg höggravid ut givetvis ;P Sen i lördags började min dag hos molly på salongen. Klippte mig och slingade håret, så nu är man blond ingen. Ska nog vara blond, ingen idé att bli brunett igen tror jag. Sen på em begav jag mig med tåget hem till carro & Jon i Lund, där vi krängde taimat och senare på kvällen när alla kom blev det också tårta å MASSA chips. Sen i går så åt vi pizza innan jag och Fredrik körde hem till Höör igen. Körde och klippte gräsmattan hos farmor och farfar och sen åkte jag och Lina hem och åt choklad.

Idag har jag också ätit godis...så nu känner jag mig som en uppblåsbar barbara eller nått. Fy...å ingen träning på dessa dagarna heller. Känns som man gått upp 100kg!!! På det viset längtar jag tills jag ska upp till Halmstad igen, där sköter jag mig bättre iaf. Zorro är också med här nere, han rå njuter verkligen. Springer ut och in som han vill. Han vill nog inte upp i morgon den lille =) Men han ska hit igen i augusti, då får han bo hos pappa och Lina i 5-6 veckor. De ska renovera köket och badrummet i min lägenhet då.

Nä, nu ska jag plugga lite mer på engelskan. Går segt det där...*suck*

Take care! /emma

Kommentarer
Postat av: Jessica

typiskt att du varit i höör va?
jag med. då hade vi kunnat ses o ta en promenix. attans :(

2007-05-01 @ 21:51:56
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0