Party helg!

I torsdags kväll kom ju maddy hit. Vi började fixa oss direkt när vi kom hem till mig och sen bar det av ner mot stan mot kareoke baren Fox&anchor. Vi sjöng Eloise med arvingarna, som carro och jag tänk ta oss an men aldrig fick. Madde ville egentligen inte sjunga den, men den som madde ville ha fanns inte i registret. Men så kul det var, även om man inte har någon sångröst;) Skar säkert i publikens öron haha. By the way! fick föresten en fin röd cardigan av madde när hon dök upp. Så söt är hon =)

I fredags gick vi ner mot stan och kollade rundor lite, men ingen shopping blev det då vi båda inte har så gott om pengar just nu. Men vi tog och åt lunch på Åhlens tacobuffé. Smaskens! Fanns vegetarisk qournfärs med så det var kanonas! Senare på kvällen (efter att vi blivit dränkta i regn) hyrde vi film och åt brownies med vispgrädde till. Vi såg "music and lyrics" med Hugh Grant och Drew Barrymore. En bra film, kan jag rekomendera =)

Sen i lördags var vi ute och sprang en runda under dagen, sen vilade vi mest, låg och läste lite och softade allmänt. Jag menar vädret var ju rätt kasst så vad skulle man göra?! Som tur var blev det uppehåll på kvällen sen när vi stack till mårtenssons för å dansa loss. Vi hade skoj, men blev dock besvikna på utbudet av det andra könet haha. Borde ju finnas något ögongodis ibland alla dessa folk som var ute men NEJ.

I går så åkte då madde hem vid 11, så då sov jag mest hela dagen pga min bakfylla =( Man mår som man förtjänar. Sen tränade jag lite styrka, städade och handlade lite nödvändigheter.

Å idag sitter jag här å väntar på att en från HFAB skulle komma vid 11 och informera om renoveringen v 34, men här har inte dykt upp någon. Stod måndagen den 14/8 och den 14 är ju i morgon så då kommer hon väl då antagligen. Liten mis på pappret med fel dag isåfall.

Nedan lite bilder från helgen! Cheers!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0