Sjukhusdag

Är helt slut idag, skulle eg. tränat men fick hoppa det. Var hemma först vid lite i sex. Skulle slutat 15 annars. Fick följa med en boende till sjukhuset å röntga armen + ett besök hos ortopeden. Vi åkte 12.25 från hemmet och kom tillbaka 17.00. Så jobbigt att bara sitta å glo!!! Var så mycket folk. Fast vi hade tid bokad blev allt sjukt mycket försenat. Å sen fick vi vänta en timme på Resam som skulle hämta oss. Aja, nu har man gjort det också. Får se om jag orkar träna i morgon innan jobbet. Skulle verkligen behöva träna styrka nu i veckan, var länge sen nu.

Har precis duschat å packat in håret med hårinpackningen jag köpte hos Molly. Luktar gott =)
Slängde ihop en ugnspannkaka innan när jag kom hem. Smaskens! Men nu börjar magen skrika efter mat igen. Får väl bli någon macka skulle jag tro... å mys med Zorro. <3

-Bajbaj-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0