Då var helgen snart slut!

Jag har jobbat hela helgen. Varit mycket på jobbet så man är rätt slut. Sista dagen imorgon på detta passet. I går slutade jag 15. Cyklade direkt till Coop och handlade hem mat till kisen. När jag kom hem åt jag lite mellis sen la jag mig och sov 1h. Malin kom nämnligen till mig vd 19.30. Vi skulle festa till det lite =) Å kul hade vi =)) Drack gott och sjöng kareoke haha. Sen begav vi oss in till Mårtenssons med 23-bussen. Dansade och hade oss. Var väldigt trevligt!! En skum kille kom fram och dansade bugg med Malin. Samma som hände mig sist vi var ute. Ser vi ut som buggdansare eller vad? :P Men vi orkade inte längre än till 01.30, (båda hade ju jobbat så inte så konstigt) sen tog vi en dyr taxi hem till mig först och sen till Malin. Bussen gick inte förän 02.35. Palla vänta ute i denna kylan? Lägger in lite suddiga bilder här nedan. Är ifrån min mobil, inte lika bra kvalitet som en kamera. Ska ju få en sådan i julklapp som tur är!




Tack för en trevlig kväll gumman min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0