Jobbe-helg!

Har precis gjort i ordning en räksallad med ägg som ska med på jobbet. Sov til 11 idag så hinner inte med någon lunch. Skulle egentligen upp 8.30 och träna spinning kl 10 men var så trött så ja...det sket sig. Var en dålig spinninginstruktör idag med så kännde inte alls för det. Ska träna styrka imorgon efter jobbet innan jag åker ner till Carrobarro. Då blir det iallafall träning 2ggr denna veckan. Bättre än inget...men ändå.

De har redan börjat smälla smällare och raketer här ute! De började innan i veckan och zorro är livrädd. Hur ska det gå för stackaren på nyårsafton!? Han kommer vara livrädd här i lägenheten, helt ensam. Men det var han ju förra året med. Men man har lite ångest att man ska iväg. Kommer ju smälla som tusan. Han är ju ändå mattes bebbe.

Nä, nu ska jag göra mig i ordning, ska ta en lite tidigare buss idag, ska hoppa av vid meddo och sola lite. Skulle Molly och jag gjort igår men det hann vi ej. Ska även sola imorgon efter träningen, så man får lite färg till nyår. Molly har lärt mig att locka håret snyggt med min nya locktång nu! Hade problem med den innan, vred visst på fel håll. *korkad* Så lockar it is på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0