Julstämmning?

Alltså...om lite mer än en vecka är det julafton! Alla julklappar är färdighandlade, julgodiset är bakat och julpyntat har jag gjort. Men var är min julstämmning? Kan inte hitta fram till den.... är det för att det blir mindre "roligt" med julen när man blir äldre eller vad? Vi ska vara hos mormor i år, och det ser jag verkligen framemot. God mat =) Som även jag kan äta och träffa släkten. Ska även hälsa på några av mina kära skåne-friends <3 under min visit. Hade helst velat träffa er alla men tiden räcker tyvärr inte till....=( Åker ner den 21 och upp igen den 25. Ska jobba kväll 25,26. Mellandagarna. Så inga REA fynd här inte. Kanske lika bra det =P Bir ändå alltid att jag köper kläder som inte är på rea.
På fredagen ska jag nog träffa en gammal klasskompis och ta en cider på den nya puben i Höör. På lördagen blir det till att träffa Carro darling och gå i Lund och åka ut till Nova (köpcentret). På söndagen ska nog farmor komma på vår årliga julmiddag. (lill julafton) Sen blir det förhoppningsvis till att äta något gott tillsammans med min lilla Madde och Molly =) Ja och sen måndagen då är det ju the day. Julmys och julklappsutdelning hos mumrick. Give me som julstämmning tills dess! Please.


Poppis och jag julen 2005

Kommentarer
Postat av: jino

fint
skrivit jag känner
Linda
det min strebors flickvän
asså Linda86.blogge.se
henne känner jag .

kram från jino ps
skirv
gärna tillbacka till mig

2007-12-19 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0