Mätt så jag rullar fram...

varför består julen av denna stora mängd mat? man gör ju inte annat än att kränga med små pauser emellan! Men gott är det =) Lina och jag fick lägga oss och vila magarna i mormor och morfars sängar ett tag där alltså. Man kunde inte sitta upp. Låter det normalt eller? =P Julafton drar förbi precis som vilken dag som helst. Går så fort. Kom hem för en liten stund sedan med en liten kasse med fina presenter, + två super fina tavlor som Ninis har gjort till mig. Hämtade dom av henne när hon var hos sin mormor innan vi körde till vår mormor <3 Hon är så duktig och påhittig Ninis.

Fick parfymen som jag velat ha av lill-sis. Calvin Klein är det. Var en bodylotion till också. Fick även en liten söt "me to you"nalle som där står "special friend" på. Av pappa fick jag en ny söt rosa digitalkamera! Så nu kan jag fota hejvilt när jag ska hitta på saker =D Moster gav mig nya köksknivar och chokladtryffel och av mormor och morfar fick jag min efterlängtade locktång och en liten ugnsform, vilket jag verkligen behöver! Har bara gigantiska sådana. Fick pengar av farmor i går så ja det var en lyckad jul, både med god mat och härliga presenter! Nu har jag Fredriks kvar, som jag får i mellandagarna!=) Men jag vet ju vad det är, men iallafall *ler*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0