Nere i skåneland....

Har kommit hem för en liten stund sen, varit i byn på den relativt nyöppnade puben med madde och Peter (en gammal klasskompis). Tog en cider och snackade lite. Väldigt trevligt. Kul å se maddis igen! Alldeles för sällan vi ses =( Ska träffas på söndag igen som tur är, käka lite på kvällen, med mollan. Måste upp till madde i början på nästa år, så är det bara.

I övrigt känner jag mig rätt irriterad och besviken på en viss person förtillfället. Madde fick lyssna på mitt gnäll nyss! Känns som att man ger och ger och får ingenting tillbaka ibland. Jag menar hur svårt kan vissa saker vara?! Saker som jag skulle gjort för den personen, görs inte tillbaka. Har hänt en del gånger...men alla kan inte prioritera alla andra som jag gör framför mig själv. Fattar bara inte en del saker... *suck*

Men är trött och slut efter jobbet idag med så kan vara det som gör mig extra känslig! Måste sluta bry mig!!!

Dags att nanna kudde med poppe och zorro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0