Sönderbränd kastrull....

Jag är en fara för allmänheten!! Satte på en platta på spisen för ett tag sen, kokade upp vatten och slänge i mina linsbehållare (kokar dem då å då för att döda ev bakterier) Har varit nere i tvättstugan och så emellan och ringt några samtal. Nu när jag skulle ut i köket för att hämta plastpåsar att tömma Zorros låda i luktar det skumt. F*N! Kastrullen med min linsbehållare är sönderbränd. Linsbehållaren har smält sönder hela kastrullen.....jag e så korkad!!! Min lilla kastrull...är ju den jag använder mest. Bara att slänga å köpa ny. Kul nu i juletider när man har som mest pengar *not* Borde nog undersöka min hjärna för demens eller nått...råkade bränna upp en plastskärbräda när jag flyttat hit också. Glömde plattan på å la den över. Hur blond kan man bli? Tur det inte har börjat brinna....än. *Peppar, peppar, ta i trä* Lever mig väl för mycket in i jobbet. Demens kanske har börjat smitta?!

Nä nu ska jag ner å hämta tvätten och möta upp Malin. Vi ska iväg och handla lite å laga mat inför idol finalen. Rösta nu riktigt mycket på Marie ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0