Tisdag den 4 December

Mmm det är det idag minsann. Gick upp kvart i nio för att gå ut på en morgon promenad. Det var nära att jag struntade i det, sängen lockar alltid mer. Men eftersom solen sken så tänkte jag att nu får det ske. Vet inte när jag gick på en morgonpromenad sist. Men det var lättare sagt än gjort! Så halt det är ute....fick gå långsamt på vissa partier av rundan...lite surt men men. När jag kom hem blev det äggmacka, yoghurt med müsli och ett päron till frukost. Det var inte fel. Så nu väntar man inprincip bara in tiden när jag ska äta lite lunch vid 13 sen går bussen 13.28 mot jobbet. Vad ska man laga idag tro? Har inte så mycket hemma....tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0