Carrolito på besök =)

I går em dök Carro upp i Halmstad efter att jag slutat jobba. Linda var så snäll och körde mig till stationen så jag kunde möta Carro å körde oss hem sen igen! Tack min vän. Stannade till på Hemköp å köpte med oss lite naturgodis. Linda fick givetvis också en påse =)

Väl hemma hos mig beställde vi pizza och krängde upp vårt godis. Sen tog vi oss en välbehövlig power-nap på ca 1h. Helt plötsligt vid 21.30 bestämde vi oss för att åka in till stan och besöka "the fox and anchor", en pub som har kareoke-afton varje torsdag. Haha vi fick stressa som f*n eftersom bussen gick 22.30, efter det blir det dubbelt så dyrt! But we made it!

Fanns mycket trevligt folk ute! Vi kände oss allt lite uppvaktade ;-) Kan man behöva ibland. Alltid kul med uppmärksamhet, eller vad säger du carro?

Vi lämnade tydligen in vår lapp till kareoke baren för sent, satt och väntade i 40min på att vi skulle få sjunga vår Eloise med arvingarna. Men men nej blev inget, för sen stängde puben kl 01.00. Så då begav vi oss vidare till en annan pub där vi dansade lite på ett dansgolv de satt upp. Vid 02.00 tiden började vi gå hem till Andersberg. Tog ungefär 40min. Men vi var för snåla för att betala 45 spänn för att åka den biten hem. Jag menar vi drack mkt mer än vi hade råd till, bara för att våga sjunga kareoke, sen blev det aldrig av. Snacka om onödig tequila!!!!

Carro åkte hem vid 17 idag, vi var på stan innan och käkade thai-buffe. Så fruktansvärt gott. Sen tog vi oss givetvis varsin bägare med kulglass också innan vi skulle bege oss till stationen. När jag sen kom hem gick jag och la mig och sov ett tag. Så nu sitter jag här och filosoferar. Ska ner och  boka tvätttid snart och sen se om min lilla kise vill komma in idag<3 Ledig hela helgen om de inte ringer in mig. GÖTT. Synd bara att alla andra jobbar =(

image90
                                                       *Me and my darling!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0