Emma dagen!

Idag den 23 Juli är det min namnsdag :D grattis till mig och alla andra Emmor ute i världen! Fick en kram av Anette och Ileana imorse på jobbet, så snälla. Två kort på posten kom idag också och några grattis sms. Kul att veta att man blir ihågkommen. Var och matade Lindas sköldpadda Skalina i lördags. På köksbordet stod två presenter till mig. En namnsdags present och en chokladkartong. Nyfiken som jag är kunde jag inte vänta med att öppna presenten till idag, så den öppnades i lördags kväll lagom till filmkvällen med Fredrik. Fick jätte fina ljus och en fin klämma. Hon är så snäll min Linda=) Klämman kommer komma till användning. Har velat ha en sån!

Jaha..sitter här nu, precis pratat med Lina lite. Pappa kommer upp på fredag em efter jag slutat jobba. Sen ska jag åka med honom hem på kvällen. Zorro ska också med. Ska hälsa på i Skåne lite under helgen. Skönt att vara ledig lite! Behövs efter denna tuffa helgen. Helt slut i både huvudet, benen och ja hela kroppen. Nu ska jag titta lite på tv, sen ska jag cykla ner till Lindas lägenhet och mata lilla Skalina igen.

Bye bye solong!

Kommentarer
Postat av: linda

tach gumman för hjälpen såå snällt. försökte ringa idag men du kanske jobbar. hörs snart. puss

2007-07-24 @ 13:30:51
Postat av: Jessica

GRATTIS ( i efterskott ;D)

2007-07-25 @ 07:12:20
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0