Nya slingor!

I dag begav jag mig först till Lund i morse och köpte nytt puder på FACE. De hade stängt i lördags när jag var där nämnligen. Sen tog jag tåget till Eslöv och åt lunch med min kära mormor och morfar. Stekt lax, med potatis och romsås =) Super gott! Sen hjälpte mormor mig att sy en ny blixtlås på mina jeans och sy in en klänning lite. Sen vid 14- tiden gick jag ner till Mollys salong och blev nyslingad i håret. Nice. Kom fram till lite nya ideér tills nästa gång. Ska ändra hårfärgen lite, men ändå va blond!

Pappa körde mig upp vid 18-tiden. Vi körde inom Bilema i Höör och där köpte han en stor växt till mig, fick den i namnsdagspresent. Jätte fin! Växter gör det så mkt hemtrevligare i hemmet =D

Just nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma och hämta sina nycklar. Har en liten present till henne med. Glömde ju bort hennes namnsdag den 20 Juni :S *Dumma emma*



                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0