Ostkaka

pizza, ostbaguette, antonberg choklad plum in maderia (2 askar), marabou 100gr choklad, popcorn, jordgubbar och en del mackor. Så har och ser matintaget ut denna helgen. Fy f*n. Man mår illa när man tänker på det. Sitter och äter lite rester från ostkakan i fredags just nu. Ska köra ut till Galgberget om ett tag och gå 5km. Hade behövt springa egentligen, men var ett tag sen nu så tror inte jag orkat. Får se hur jag gör. Men motion efter allt detta TACK! Lina är sjuk och ligger och vilar sig. Var på akuten igår eftersom hon fick ett utslag på kinden också. Fick utskrivet antibiotika och hostmedicin + en nässpray med kortison. Stackaren har varit sjuk nu i 1 månad till och från. Hon åker alltid på allt konstigt. Sa alltid mamma också. Typiskt hon ska bli sjuk nästan varje gång hon hälsar på mig.

Nä, nu ska jag kolla lite på tv sen iväg och göra av med lite kalorier som sagt. Blir laxfilé och klyftpotatis till middag ikväll. *mums* Hoppas lillan får i sig lite mat iallafall. Sen ska jag nog köra hem henne i morgon, sen får jag antagligen ta tåget upp igen. Hon får inte köra själv med den hostmedecinen hon får.

-Baj baj-
image73


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0