Rix FM festival

Var nere vid Tullkammarkajen ikväll och lyssnade lite på rix fm festivalen. Trevligt när det händer saker! Följde med Linda, Joel och Rebecka ner. Bra musik, speciellt "Idol Olas" Natalie, den gillar jag =) Vi tog oss även en åktur i ett skrangligt pariserhjul, där de som arbetade var arga tyskar :S läskiga. Tanten i kassan skrek åt oss på tyska efter vi betalat också...weirdo. Å vi skrämde ju upp varandra lite också om tänkbara händelser när man satt stilla uppe på toppen...fy för... har det på film också i Lindas kamera haha. Vet inte varför vi åkte. Höjdskräck har man ju lite också. Är ju marinfestival i Halmstad nu hela helgen med...synd man ska jobba hela då, men kanske ska ut på lördag med jobbar kompisen Sandra. Börjar 14 på söndagen så kan ju gå för sig om man orkar vill säga.

Jaha då har man jobb som väntar i morgon då...tur jag inte börjar förän 14. Lite sovmorgon=) Nu ska jag nog ta och krypa ner i min sköna säng tillsammans med min Zorro-bus. <3

Sleep tight!



Besök gärna Carros blogg som skapades under hennes visit hos mig förra veckan =) http://Carrolito.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0