Dagarna som gått

Mån-tis på äldreboendet gick bara bra. Trevlig personal och allt så ska nog trivas får vi hoppas =)
När jag slutade igår hämtade Linda mig så körde vi direkt till Tylösand . Härligt! Lite färg har man lyckats få i dagarna.

Ska ju ner till Skåne ikväll, Lina tar studenten i morgon. Skulle egentligen stanna nere till söndag, men blir till att åka upp på fredag fm igen eftersom de ringde från jobbet idag, måste ta alla tider jag kan få så blir till att jobba 14-21. Typiskt när man planerat in att träffa folket där nere, men men pengar är ett måste nu när jag inte har något alls.

Ska snart iväg på ett informationsmöte på Frennarp. Cheferna och ssk ska infomera lite sen ska vi grilla. 13.30-18.00 ska jag vara där. Blir ett tag ändå.

Nä, nu ska jag skölja ur hårinpackningen så håret hinner torka innan bussen går vid 12.30.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0