Ensam singel

kan va rätt tråkigt ibland. Iallafall på helgerna. När alla andra är med sina pojkvänner och man sitter själv hemma. Det är okej när det blir fest och så, men en helg i ensamhet är inte alltid det man vill. Å sen har jag ingen bil heller...vilket hade underlättat lite, kunde kört och hittat på lite mer saker då ju. Men men. Tur jag kan umgås med Fredrik ibland. Vi grillade och solade igår faktiskt. Trevligt!

Missförstå mig inte nu, att vara singel tycker jag för tillfället är rätt skönt! Orkar inte med nått förhållande i nuläget, men som sagt helgerna kan vara lite jobbiga ibland. Men man ska inte ha en pojkvän bara för att inte känna sig ensam. Nä då har jag det bättre såhär, med min Zorro vid min sida. Hade inte klarat mig utan honom. :-*

På onsdag bär det av till Skåne. Lina tar studenten på torsdag så ska vara nere några dagar då också. Träffa lite kompisar =)

Imorgon är det bredvid gång på Frennarps äldreboende iiiih nervöst. Hoppas det går bra.

Nu ska jag snart bege mig ut på en liten powerwalk. Bränna lite fett.

CYA!


Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma! när du skriver att du ska träffa kompisar här nere hoppas jag att jag e en av de kompisarna=) vill iaf hemska gärna träffa dig=)martin har beställt resa åt oss, utan att jag visste något om det...han e knäpp...på ett bra vis såklart=) så den 10 juli drar vi till kroatien i 2 veckor=) himla nice, sola o
bada och dricka pina colada=) nu e de snart dags för jobb, vill inte...men what to do...e ledig imorgon fast de e en massa o göra nu inför student o allt,pust!vi hörs i veckan...många kramar Nina<3<3<3

2007-06-11 @ 11:54:00
URL: http://sweetconfessions.blogg.se
Postat av: Nina

va bra att de gick bra på jobbet. det kommer gå som en dans för dig...vem vill inte bli omhändertagen av dig som e en sån goding...både att se på, men sen e du ju oxå världens härligaste person=) vi kan ju höras på tis eller onsdag när vi kan ses. hur länge stannar du? när va de nu de skulle börja renovera din lgh? ska du bo hos fredrik då? oj många frågor=) ja de va verkligen en överraskning när M berättade om resan...hoppas verkligen att vi får de bra, men de ska nog inte vara några större problem=)kroatien är ju sååå vackert. en fest resa sen nån gång kanske...du o jag o typ rhodos...perfekt=) nu ska jag gå o se om där e glass, mums! vi höra snart emma...många kramar från mig=)

2007-06-11 @ 23:03:25
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0