Kränge-kväll

Sitter här nu med magen utspänd som en stor ballong! Ser verkligen gravid ut och det är inget skämt. Blir jämt så när jag äter mycket alltså. Tur att lill sis har lika dan mage, annars hade jag inte haft någon att prata med det om =)

Linda och lilla hunden Jazza åkte för en liten stund sen. Bjöd Linda på tacos och hemma-gjord daimglass med marshmallows i och jordgubbar till. Sist vi åt gemensamt var det nämnligen Linda som bjöd så kände att nu var det dags å ge igen! Gott var det men man åt givetvis mer än man borde, som vanligt. Att jag aldrig lär mig. Blev ingen step idag pga huvudvärk innan idag så typiskt. Får ta och träna lite styrka + kondition i morgon istället.

Lina åkte till Bulgarien innan ikväll, fick nyss ett sms att hon kommit fram. Så härligt! Studentresa =) Vill också sola å bada å dricka piña colada!!!! Kom att tänka på vår studentresa till Rhodos 2004. Oförglömlig! Eller vad säger du Ninis?;) Hoppas bara den lille är rädd om sig nu, jag kommer sitta här hemma och vara orolig, men jag litar på att hon är försiktig.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv. Sen skulle Fredrik komma över och äta lite tacos rester. Behöver min extra nyckel med som han lånat. Linda är så snäll och ska passa Zorro när jag åker ner till Skåne över midsommar. Går inte att ta med honom på tåget tyvärr, han skulle bara "skrikit" hela vägen ner. Gör han det när han åker bil borde tåget vara ännu värre. Så synd, han tycker inte om att bli lämnad ensam, men men finns inget alternativ när jag måste ta tåget denna gången.

Bye bye solong<3


Kärleeeek till er mina gullungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0