Regn och rusk

Cyklade till stan innan idag för att ta en lunch med min kära vän Linda. Åt vegetarisk buffé på Åhléns. Mumsigt! Blev lite shopping med, mest för skojs skull. Ingen av oss har så mycket pengar nu i sommar, men kolla kan man alltid =) Köpte ett par korta jeansshorts på Vero Moda och ett par silver örhängesringar på H&M. Frågan är om jag kommer våga gå runt och visa min ben sådär mkt haha. Kan ju alltid ha leggings under =)
När jag sen skulle cykla hem igen, började värsta monsunregnet att ösa ner! Dyng sur gick jag upp i min lägenhet och bytade kläder, sen begav jag mig vidare till Eurostop och Willys. Var tvungen till att handla lite. Tog vägen inom Hemtex också och köpte mig ett nytt duschdrapperi som jag funderat på! Är ju trots allt halva priset, och jag har aldrig gillat det jag hade innan. Var typ det enda som fanns kvar på IKEA i höstas. Så det blev nice med ett nytt. Mint grönt med fjärilar typ. That's me =D

Nu kom Linda, och det vankas choklad doppade jordgubbar och "The Break up" på DVD.

Hej svej! <3

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0