Jobbig saknad!!

Bara dök upp nu ikväll när jag satt och pluggade från ingenstans...sjukt jobbigt! Kan ju inte göra nått åt det heller
:( Bara tänker på hur allt var förr, i början. Satt på stadsbilbioteket idag och pluggade. Tittade ut mot Nissan....där har man ju minnen med...hela Halmstad är fullt med fina minnen. Så bra kommer jag nog aldrig få det igen. Det var så perfekt! Kommer man någonsin hitta någon lika bra igen? Och frågan är...vill jag det?



We were young and dreams were new
And every word we said was true
Any mountain we could climb
You made me feel alive
First time in my life

Yes, I remember love
So beautiful
Now I know my heart is breakable
'Cause I remember love
The true meaning of
I remember, I remember love

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej sötnos! häärligt du har blogg :D

2007-03-30 @ 19:58:06
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Jessica

massa kramar till dig.
vet att vi inte e så nära vänner längre,
men jag bryr mig ändå om dig.
ring eller sms om du känner dig ledsen, när som helst på dygnet.
tänker på dig.
kram

2007-03-30 @ 22:00:37
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Nina

hej emma! då har jag oxå hittat till din blogg=) kolla in min om du vill=) fast den uppdateras inte spec. ofta. vad ska du göra i helgen? kommer du hem till påsk? många kramar Nina

2007-03-31 @ 16:21:17
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0