Jogging och en ridtur

I dag tog jag och sov ut för en gångs skull. När jag kommit upp ur sängen, cyklade jag ner till Östra stranden där jag motionerade en timme. Lyckades jogga i 23min på raken. Väldigt nöjd med mig själv=) Kondisen är ju inte den bästa. Blev helt slut sen. Var ju innan frukost också så extra jobbigt. Sen när jag ätit frukost och så (vid den tiden då man egentligen äter lunch) begav jag mig till Eurostop och handlade lite. Sen hann jag hem och plugga lite och äta middag. Sen hämtade Malin mig vid 17- tiden. Då körde vi ut till Anna vid Vallås och tog oss en ridtur. Hon har själv två hästar, och så lånade hon en annan med. Helt underbart. Nervöst i början, eftersom man inte ridit på typ 5år nu. Men när man väl kom in i det gick det bra. Saknar verkligen att ha häst. Speciellt Lamé såklart. Så ja, lär hålla till hos Anna lite då å då känner jag =)
Ja och nu sitter jag här vid datorn, men hårinpackning och ansiktsmask. Länge sen man pysslade om sig själv, och nu har jag ändå inget annat för mig. Ska väl kolla lite på tv nu och mysa med Zorro, sen ska jag försöka komma i säng i tid ikväll så man orkar gå upp lite tidigare imorgon.

Bye bye so long



Kommentarer
Postat av: Jessica

åh, din katt har så sött namn emma. vill oxå ha en kissemisse:D

2007-04-01 @ 16:48:34
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0