Dumma blonda jag!!

Asså finns nog ingen som är mer blåst än jag förtillfället....jag såg reklam på en sida där man kunde söka på personer. Så ja..jag blir medlem och söker rundor. Läste ingenstans om något skumt. Helt plötsligt får jag reda på av Sara som jag skrev om det till att det kostar 89kr per sökning och att man får en faktura hem sen! Jag bara VA? Asså jag e ju helt född bakom flötet...kommer ju gå på 800kr det här eller nått. Asså shit....ni fattar inte sån panik jag har nu!!!! Sånt får man för när man inte läser användarvillkoren ordenligt!!!!!!!! Hatar mig själv just nu. Var f*n ska jag får dom pengarna ifrån?? Ååååå

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vilket piss:(

2007-05-02 @ 14:49:32
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0