Lina på besök

I onsdags kväll klev lill sis av tåget på Halmstad station och idag kom pappa upp och hämtade henne. Shit vad tiden går fort. Det enda vi har gjort egentligen är att äta haha. Som vanligt. Naturgodis, chips, dippa, cheescake, jordgubbar, tacos, lax, kyckling, paj, glass.....listan kan göras lång. Får inte glömma mackorna heller =) Tyvärr blev jag förkyld och låg i feber tors-fre. Så blev inte så mycket gjort. Hängde med Lina på stan under fredagen för att hon skulle shoppa, men bra mådde man ju inte :S Som tur är så är febern borta nu, men är fortfarande förkyld, så kan ju glömma att träna på ett par dagar framöver. Kanske lika bra det, har tonvis med saker att ta igen i skolan!!! Slutar ju om 1.5 vecka nu så blir tight. Skönt att börja jobba sen istället ett tag iallafall.

Vi tog oss en skön lång promenad vid stranden idag faktiskt. Lär behövts efter all den mat vi ätit.

Nä, nu ska jag börja med att komplettera lite saker i religionsuppgifterna och börja med engelskan. (Prov på tisdag)

Blir glad av det fina vädret iallafall =) Å Lina : - Müsli, timjan, dadlar, dill.....honung, socker, saft, sorbet haha. You know what I mean.

kramis

Stort Grattis till madde gumman som fyller 22 idag :D Hipp hipp hurra!!!!!


Madde & jag 05

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack :D
känner mig svart som natten fastän det bara är brunt haha. men man känner ju störst skillnad själv :D:D

2007-05-20 @ 22:27:43
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0