Lite av varje

Mina dagar på senaste har varit jobbiga...så himla mycket i skolan just nu! Magen blev knäpp igår efter historia provet. Magkatarr bl.a blir så less. Har varit rätt jobbig idag med, får dricka massa lugnande pepparmynts te å sånt. Förutom plugg har det inte blivit så mycket mer.

Sprang på galgbergt med Fredrik i söndags! Han drog med mig på 5km. Tänk, jag klarade det!!! Men höll på å dö när vi nästan var klara. 32 minuter tog det. Rätt hyfsad tid ändå med tanke på första gången man sprang 5:an och de äckligt jobbiga backarna som finns. Men bra träning. Ska ut å springa med honom ikväll också. Har inte haft så mycket tid för träning på någon dag nu, så nu j*vlar =) Vill man va fin får man lida pin heter det ju. Man vill ju inte se ut som en "marshmallow" på stranden i sommar haha.

Har ingen matte imorgon så ska vara hemma och plugga. Ska gå en morgon promenad med Linda i morgon bitti så man får ny energi till att plugga lite. Sen på lördag blir det Ullared. Har egentligen inga pengar att handla för, men följa med kan man alltid! En liten lördags utflykt sådär.

Nästa vecka dyker förmodligen my lill sis upp in town=) Ons-sön som det ser ut nu. Ska bli skoj å umgås lite å äta gott som vi alltid gör ihop!! Me å zorro looking forward to it =D

Nä nu ska jag byta om och bege mig till Willys och handla lite nödvändigheter, som frukt.

Take care! Kramis


Syrran & Zorro-bus

Tycker om min underbara vänner, lilla syster, mormor&morfar & moster<3 Ni betyder riktigt mycket. Det bästa stödet man kan få är från er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0