Prov på prov

Kom hem för en liten stund sedan från skolan. Skrev nationella prov i engelska B i 3h. Så drygt....och det gick inte alls bra. "Listening" delen blev helt förstörd :S de började väsnas som in i i klassrummet bredvid och man får ju bara höra allt en enda gång. Så allt sket sig. Så sur blev jag. Har krav på mig att jag måste få bra på de nationella om jag ska få det betyget jag vill ha. Men men finns inget att göra.

Så nu har jag precis ätit lite lunch, ska tillbaka till skolan igen om ca 3h och skriva prov i religion. Blä. Tur att skiten snart är slut :D

Var och tog min andra spruta med havrix vaccin igår. (Hepatit A) Tog en förra året innan kroatien, kan alltid vara bra å ha. Den räcker ju i över 20 år nu så känns skönt=) Men Emma och sprutor går inte ihop. Tur att snälla Linda gjorde mig sällskap. Annars hade jag svimmat innan jag tagit mig till vårdcentralen.....usch.

Nä dags att plugga lite inför provet kanske!? "Synd" bara att vädret är så härligt idag.

I morgon kommer Lill sis!!!  Jag och zorro räknar ner timmarna tills Lina stiger av på stationen i Halmstad kl 21.00 imorgon kväll. =) Vi har t.o.m inhandlat en portsalut ost till hennes ära haha. (favoriten)

bye bye - over and out-


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag måste med plugga :/

2007-05-15 @ 15:06:31
URL: http://elu0809.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0