En sönderskuren tumme

Eller ja inte riktigt kanske! Men det kändes så. Skulle laga till kikärtsbiffar med klyftpotatias idag innan träningen, öppnade konserven med kikärtorna och givetvis så skar jag mig över tummen så blodet rann :S är bara ett litet sår men blöder fortfarande lite och det är flera timmar sen nu. Är så klantig idag! Är alltid så på min 4:e dag, när man jobbat långhelg. Tappar saker å har mig här hemma. Blir så irriterad på mig själv...

Annars har det gått bra på jobbet i helgen. Men var allt trött idag när jag kom hem, så la mig å sov lite. Gott =)
Nu är jag ledig tisdag och onsdag. Ska ner på stan i morgon fm och sätta om min hårförlängning..på tiden nu. Molly är i USA nu på någon kurs och har inte råd att ta tåg hem för att fixa håret ändå, så får testa här uppe denna gången. Hoppas det går bra. Sen ska jag förmodligen träna step på kvällen. Träffa Nadja lite med i morgon eller på onsdag.

Sen på torsdag innan jobbet ska jag till um i stan och prata med en barnmorska ang. mina mini piller. Hon tycker inte jag ska äta något alls med tanke på bröstcancern som mamma hade, kan ju vara ärflig och så. Får se vad hon säger. .. ska ta å skriva ett brev till genetiska avdelningen i Lund med, måste bara få tummarna loss!!

Dags att se om älsklingen vill komma in till matte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0