Fint besök

I dag kl 11.30 kom min kära mormor och morfar upp på ett besök. Jag lagade fetaostpaj som vi åt till lunch. Gott. Till fikat blev det lite god frukt i ugnen med riven vit choklad över och vaniljglass till. *Mums* Fick även en stor ask merci choklad av dem när de kom. Tog varsin bit efter maten. De stannade i 4h, var även ute på en lite promenad emellan måltiderna. Gott för magen.

När mina kära morföräldrar åkt hem blev det träning med Mailn. (Spinning i en h) när jag kom hem så lagades middag och nu har jag även nallat choklad från asken...kan aldrig låta något sött vara :S var de tvugna att köpa med värsta aksen? :P Får ta med hälften till jobbet på fredag och bjuda gammlingarna. Annars är det illa här hemma...

Nu ska jag se vem som åker ut i bonde söker fru!

Ching chong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0