Härligt väder på farsdag

Tog mig en cykeltur in till stan efter frukosten och tittade rundor lite på Åhlens. Enda affären som jag såg var öppen i stan en söndag. (Iallafall som jag tyckte var intressant.) Köpte mig två silvergråa soffkuddar och hittade även en grå urmysig pläd...250:-...inte nått jag har råd att lägga pengar på just nu, men någon annan gång kanske =) Bättre att köpa en rejäl än massa fleeceplädar har jag kommit fram till.

Tog mig ca 40-45 min fram och tillbaka på cykel. God motion dessutom i solskenet. Sen kl 14.30 blev det träning med Malin. Hem, duscha och sen kom Fredrik på besök. Super sugna på Kina mat egentligen, men så omständigt att ta sig dit där alla restuaranger finns, så beställde hem pizza. Testade en tonfiskpizza. Gott, men min mage bestämde sig för att den inte gillade pizza idag, som så många gånger förr. Fattar inte varför jag tål det ibland, och ibland inte. *suck*  Fredrik blev iallafall nöjd med det jag köpte åt honom i Ullared.
Tack Malin for the help!  :-*

Jobb i morgon 14-21. Har varit skönt med lång helg..tyvärr gick den alldeles för fort som vanligt. Nästa helg = mördarhelg...4 dagar på raken :S

På onsdag kommer mormor och morfar på besök! :D *ser framemot* sen  ska jag försöka hälsa på lilla Nadja också en dag i veckan. Skulle egentligen gjort det i helgen, men se så fort tiden går...

Dags att inta sängen och kolla på tv!
Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0