Idag går min bindningstid ut!

På min sledna samsung mobil. Behöver verkligen en ny!! Försökte säga upp mitt abonnemang hos Telenor över internetchat med dom, men gick inte så bra. Dom bara öser på en massa nya erbjudande och när jag strängt sa nej var jag tvungen att ringa dom istället. Orkar inte med sånt :( De kommer aldrig ge sig. Men antar att jag måste ringa snart iallafall. Ska byta till tre i morgon. Även om jag har tre månaders uppsägningstid kvar så kan man ändå flytta över mitt nr till tre så det är ju kanon. Månadskostnaden för Telenor kan inte vara mycket nu när mobilen är betald. Så det ska nog gå.

Ska in till stan i morgon tror jag och välja mobil. Så man får den direkt förhoppningsvis. Vill ha någon av dessa två, vet inte riktigt vilken ännu ;

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0