Jobbe-helg!

Japp då har denna helgen också gått...jobbade igår kväll och i dag 7-15. Tränade med Malin efter jobbet, sen vid 19 kom Linda hit, vi delade en pizza, bakade blåbärspaj med vaniljsås och åt choklad! Snacka om att jag fortfarande är mätt så jag vill spy! Varför äter man alltid tills man mår illa? Lär mig aldrig. Men det var trevligt att träffa Linda lite. Kollade på "ensam mamma söker" avslutningen bl.a. Sen gick vi en liten promenix innan Linda skulle köra hem, för att magen skulle må lite bättre. Och frisk luft skadar ju inte innan sängdags...

Så nu ska jag krypa ner i min sköna säng och ta zorro till sällskap.(Om han går med på det, vill säga) Ska se om det finns något sevärt på tv! Ledig i morgon sen på´t igen!

Nattinatt!*

image199

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0