Rejäl utmattning

Igår jobbade jag 7-15, sen cyklade jag till Sannarps badet och mötte upp Linda. Simmade 1h, super skönt och avslappnanade. Lite väl kanske! Skulle egentligen hem till Linda senare på kvällen när man ätit middag å så, men efter mina veggie burgare blev jag super trött så fick tyvärr avboka det. Somnade bums lite innan 19 när jag kröp ner i sängen för att titta på tv. Vaknade vid 06 i morse och stängde av tv å dator och släkte lyset. Sen somnade jag igen och gick upp lite innan 10!! Normalt?! Har sovit dubbelt så länge som man ska....Aldrig varit med om sån exktrem sömn innan. Men kanske behövdes, who knows. Hoppas man kan sova i natt bara! Slutar 21 ikväll, sen börjar jag 7 i morgon bitti. Återstår att se....

Nu ska jag diska och dammsuga lite innan jobbet.

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0