Sooo tired

Sov knappt 4h i natt. Sömnproblem. Upp 05.30 för å jobba. Full rulle ända tills man slutade. Julpyntade och sånt med. Sen åkte jag bussen direkt till Malin, vi körde ut till ÖN och gick rundan där på 40min. Super trött när jag kom hem. Åt middag som bestod av något väääldigt enkelt ; varma koppen sparris soppa och riskakor. Sen la jag mig...somnade!? och sov några timmar. Ingen chock, men dumt gjort. Gör alltid så...*suck* Men i morgon börjar jag 14 så då kan jag sova ut iallafall så spelar inte så stor roll. Vi ska ha anhörigträff på jobbet imorgon med, 18-20. Så ser det ut.

Nu ska jag diska lite sen göra mig i ordning for the bed. Där min prins väntar...Zorro<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0