Tjejmiddag till idol

som var en riktig besvikelse! Idol alltså. Hur f*n kunde Daniel åka ut? Vad är det för folk som röstar? Helt chockade blev vi iallafall. ...Någon som håller med?

Men annars har det varit trevligt ikväll. Jobbade till 15, kom hem om, städade undan lite, vilade, gjorde mig iordning. Malin kom och hämtade mig runt halv sju. Då åkte vi till Ica Maxi för att möta upp Anna som slutat jobba. Handlade hem lite god mat och efterrätt. (Potatiskroketter, bearnaisesås och paprika panerad schnitzel till damerna och morotssbiffar till mig. Efterätten bestod av chokladpudding. *mums*)
God mat och trevligt sällskap! Intressanta diskussioner har vi alltid. Fattar inte hur vi kommer in på allt!?
Trots min rinnande näsa så klarade jag mig igenom kvällen galant =) Kan ju bara bli bättre nu med förkyldningen som tur är.

Zorro smög med Malin och Anna ut när dom gick för en liten stund sedan, han hade massor med energi som han kutade iväg med. Saknar ju honom här, men när han är på det humöret hade han bara "torterat" mig hela natten ändå...med att anfalla mig, bitas å klättra på väggarna typ. Han kan vara rätt galen!! Å vill han ut så vill han... =(


Natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0