Ullared = värsta ångesten!!!!

Shit alltså. Man kan verkligen inte åka till Ge-Kås och tro att man inte kommer handla så mycket... Tvärt om. Denna gången blev det för mer än sist!! Å jag som inte har råd, vad håller jag på med?? Men fick handlat alla julklappar iallafall men handlade såklart mycket mer än det... :S Får lära mig att inte åka dit när man inte har pengar att handla för. Men vi hade en trevlig dag, jag å Malin iallafall. Man kan allt skratta när man är trött och sjukt irriterad på alla gamar som finns i denna värld. Så många skruvar som sitter löst, eller hur Malle?! =)

Vi åkte från Halmstad vid lite över 7 och kom hem igen vid 17. Kan man kalla heldag!
Så nu när allt är uppackat och alla julklappar inslagna ska Emma bege sig till Willys för att handla lite tonfisk till stackars Zorro som sitter här å gnäller att han är hungrig. Ska även handla något gott till mig själv som jag kan knapra på framför idol om lite mindre än en timme. Hejja Marie ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0