Dagarna som gått

I fredags kväll var jag ute och åt på stan på Jozz med Linda. Smaskigt, men dock inte billigt! 129kr var det billigaste. Å det tog jag! Kycklingfilé med ädelostsås och purjolökstekt potatis. Burkar oftast inte äta kyckling, men fanns inget alternativ till den dyra maten. Och det var faktiskt gott. Men annars är det ju helst fisk och vegetariskt som står på menyn.

I lördags blev det först styrketräning med Malin under fm och senare på em/kvällen träffades vi för att handla tacos. Åkte hem till henne och lagade till det och började äta och dricka gott=) Klockan var väl 19 när vi var klara med maten. Ett x-antal shotar slank ner liksom några glas vin. Vi dansade, lyssnade på bra musik och var på G. När vi väl kom ut kom vi 3min över 23 så då fick vi betala inträde. Surt. Dansade och hade oss och hade en trevlig kväll, fastän vi blev trötta av allt folk och antagligen spelade träningen under fm in också. Ont i benen sen styrkan..ingen bra kombination kanske:P Så vi blidde trötta och orkade tyvärr inte hela kvällen...

Sen hela söndagen låg jag bara inne och var riktigt bakis. Först värsta huvudvärken och sen magkatarr...:S så mår man dagen efter ibland...var ute på en 25min runda under kvällen för å få luft. Det var allt. Sen kom Fredrik och besökte oss. (mig å zorro)

I går var jag ner på stan och kollade rundor lite, trots regn och rusk. Hade inte så mycket annat för mig. Sen på kvällen var jag ute på en promenad med Linda. Behövdes!

Idag har man jobbat 7-15 och sen tränade jag och Malin spinnig kl 17. Vaknade upp med nackspärr igår, har nog legat konstigt! Har inte släppt helt än å mår inte så bra. Kan va pga det eller att man håller på å bli sjuk:S Hoppas inte det sistnämnda! Har jag inte råd till!

Lägger in lite bilder i från helgen nedan.


Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma....sååå fin du är i håret=) o vilken fin tröja...du passar jätte bra i lila=) många kramar från Nina

2007-11-01 @ 11:38:46
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0