It's too late to apologize..

Med Timbaland feat one republic. Bra låt!

Usch..är så trött på alla tankar som jämt maler i mitt huvud. Är det inte det ena så är det banne mig det andra. Måste sluta ha så höga förväntningar på folk och saker å ting. Alla kan inte tänka och vara som jag. Det jag hade gjort för andra, gör kanske inte alla för mig. Bara att acceptera att alla är olika. Men man blir allt besviken ibland. Känns som att andra liksom går före. Att man inte "passar" alltid, bara ibland. Känns även som att ingen tänker på en alltid. Har ofta fått höra att jag är för snäll. Kanske är just det! Kanske ska sluta med det och inte bry mig så mycket på andra som jag gör. Att se till att jag själv mår bra istället.... är värt att tänka på.

Besöket hos vetrinären gick bra idag. Zorro hade som jag trodde ; öronskabb. Urk. Fick se i mikroskop! Såg ut som små krabbor som kröp runt. Svin äckligt!!! Stackars Zorro, inte konstigt det kliat. Så han fick medicin å så, så det ska försvinna snart. 450kr gick kalaset på....inte billigt. Tur pappa betalade, annars hade jag inte kunnat ta honom dit än =S

Nu ringer mormor! Cheers!

Tur jag har en mormor som orkar lyssna på mig och mina problem! Ibland behöver man bara prata av sig och hon ringde i rättan tid=) Hon tycker jag ska flytta ner till skåne igen. Det har hon iof tyckt hela tiden sen det tog slut med Fredrik. Jag har faktiskt själv funderat på det till och från. Men inte just nu när jobbet flyter på här uppe å så, men kanske sen. Är ju där nere man har dom man tycker om mest trots allt <3 Vi får se hur det blir. Nu är det dags för sängen. Natti*

Kommentarer
Postat av: Nina

här finns en till som vill att du ska flytta ner...jag=) du kan bo hos mig=) men förstår det med jobbet...det är ju tyvärr en nödvändighet. många kramar nina

2007-10-24 @ 23:48:51
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0