Ledig dag....

Sov länge idag, liksom igår då jag också var ledig. Är så skönt att verkligen få sova ut och inte göra så mycket annat om dagarna än att städa lite, diska, handla mat...träna eller ut och gå en runda. Avkopplande. Men imorgon startar min låååång helg. Jobbar fre-mån nu. Men ger ju pengar! Vilket man tyvärr måste ha. Trivs ju bra på jobbet iallafall och det är ju tur det. Sitter och gnagar på ett päron just nu. Funderar på om jag ska gå en liten runda snart, och i såfall var!? Trist att gå själv men finns ingen annan som kan göra mig sällskap idag....borde ju ta tillfället i akt när det är så fint väder med. Får se hur jag gör. Blir styrka i morgon innan jobbet iallafall. Gött. Men lär va helt slut i kroppen som sist, men ja det får la gå! Hinner inte träna i helgen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0