Trött som bara den

Denna helgen tog mycket energi på en. Hade tänkt träna idag, men orkade banne mig inte...=( får bli ett pass i morgon istället, förmodligen step. Tyvärr blir det ingen sovmorgon när man är ledig imorgon heller, ska upp 7.30, har tid hos vetrinären med Zorro kl 9. Han har nog fått öronskabb så måste dit på en liten undersökning. Hoppas bara han hoppar in snällt i kattburen denna gången....Fredrik var snäll och lånade ut sin bil till mig idag, så kan köra dit imorgon. Blir så tungt att bära zorro i buren från busshållplatsen ända till vetrinärkliniken som jag gjorde sist. Tyvärr stannar inte bussen precis där vi ska.

Aja, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen =) Sen att jag inte somnar förän vid 01-tiden som alltid är en annan femma.

*Natti*

image178

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas det går bra med kissen hos veteriären!!!
sexig katt föresten på bilden ;)

2007-10-23 @ 14:30:39
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0