Vila i frid farfar...

Idag kl 10 var det begravning för lilla farfar...väckte upp många jobbiga känslor för mig och Lina. Inte så konstigt kanske. Var en fin begravning. Åt smörgåstårta på församlinghemmet efteråt. Fick en specialare, vegetarisk. Efteråt körde vi och tittade på alla fina blommor och senare åkte jag, Lina, pappa, vår farbror hans fru, vår faster och hennes man hem till farmors nya lägenhet och satt där och pratade lite. En fin lägenhet hon bor i. Blir lättare för henne att städa å allt nu. Huset var för krångligt och stort för henne.

Var ute och gick en runda med Lina nu ikväll. Vi var så utmattade efter denna dagen så vi somnade och sov i ca 2h eller nått. Så vi ville vakna till lite och gick ut på en tur i regn och storm genom Höör. Vilket skitväder alltså....

I morgon ska jag nog träffa Carro, och på lördag blir det inflyttningsfest hos lilla Nina. Tur man ändå skulle ner nu. Är ledig denna helgen på mitt schema. Fått ett vik. nu på frennarp månaden ut, kan förlängas. Så det är skönt å veta när man ska jobba och inte =) Nu har det blivit att man besökt Höör två gånger på kort tid. Innan dess var det minst 2 månader mellan besöken. Lär dröja ett tag tills nästa gång sen med...när man blir timmnis igen. Måste ha så mycket jobb som möjligt.

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0