Besvikelse!

Att Jaslene vann "Americas next top model" denna säsong. Jag höll helt klart på Natascha. Men kan säga att i början av programmen gillade jag inte henne alls! Men ju mer man såg, ju mer gillade jag henne. Hon tar ju grymma bilder den tjejen!! Å härlig personlighet. Jaslene är enligt mig en kaxig bitch som tror hon är mer än alla andra. Å visst hon vann ju men nja...tyckter faktiskt att Nataschas bilder var bäst. Tänk om man kunnat se så bra ut på bild? Go Natascha anyway. Värdig 2:a iallafall.

image138

Kommentarer
Postat av: Nina

hej min kära...jag hejade oxå på natascha...helt klart bäst av de två...tänk om man hade blivit så bra på bild, det hade varit nice=) jag hoppas allt är bra med dig. kramar Nina

2007-09-13 @ 17:14:11
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0