En slö vegetarian!

Sov till 12.30 idag..fattar inte vad det är med mig?! Förmodligen är det för att jag har absolut nada att göra om dagarna....inte haft direkt tur med jobbet ännu..hoppas det sätter igång snart. Blev ju lite lurad att det skulle bli mkt jobb direkt men men. Man skulle kanske valt det säkra före det osäkra å börja plugga nu i höst, men nja är ju inte alls motiverad så då blir det inte bra heller. But I need money to my bills....
I måndags em ringde min jobbarkompis Annette! Blev jätte glad, hon är så härlig!! Jobbade helger med henne den sista perioden på Frennarp. Vi kom genast bra överens och hade kul ihop. Vi pratade i ca 1h. =) Trots att hon är dubbelt så gammal som mig har vi alltid mycket att prata om. Hennes dotter är påväg in i modellvärlden, så det är så kul å höra hur allt går! De flesta ordinarie på avdelningen där jag var är helt underbara. Saknar dom!! Kan jag inte få rycka in å jobba lite snart?

Nu ska denna slöa vegetarian (kan man kalla sig vegetarian om man äter fisk å skaldjur? eg. är det ju fel men många gör ju det ändå...:S hmm) ta på sig bekväma kläder och ut och gå en runda. Blir så slö när jag är sysslolös, man tycker att man borde passa på å träna å motionera mer då men icke denna emman. Hon sover bort dagarna istället. Måste nog börja ställa klockan....

.See you later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0