Flytt och hembesök

I morgon ska jag börja dagen med en tidig morgonpromenad med Linda, sedan ett pass med styrketräning. (Om jag orkar gå upp, vilket jag hoppas) Sen är det jobb 12-17 då de anställda ska på någon kurs. Sen kommer pappa upp vid 17.30, då ska vi flytta över alla sakerna till min egen lägenhet, som ÄNTLIGEN är färdigrenoverad. Ska bli så skönt. Har verkligen saknat min lilla lya =) Å efter en 3-4h när vi är färdiga med det åker jag med pappa hem till Skåne. Stannar nog nere tills på tisdag. Känner att jag behöver ett avbrott och ska hälsa på släkt och vänner. <3 Å ja, ser givetvis framemot att få träffa min älskade Zorro.

Så.. nu ska jag ringa stadsnätet och se om dom fortfarande har öppet. Måste sätta mitt konto i flyttläge innan jag flyttar över till min egen lgh så att internet ska funka även där.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

hej min vän...såg att du kommer ner till skåne=) vad glad jag blir, jag hoppas att du hinner träffas...om inte innan krogsvängen då vi ska dansa o ha skoj så en annan dag. hoppas flytten gick bra. många kramar Nina

2007-09-26 @ 21:31:25
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: Terese

Jag är också hemma ihelgen..kanske en hundpromenad?? Jag ska ha kalas på lördag..men annars e jag fri :P
pusss

2007-09-27 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0