Halleluja!

Det är lördag...sitter här vid datorn i detta regnruskiga vädret som råder utanför :( blir så less på det. Ska ut och gå en runda om en timme eller nått. Måste till min lägenhet och hämta dricka inför ikväll då det blir utgång med min Linda. Mårtenssons står på schemat denna gång tack å lov ;)

Pratar med carro just nu på msn om smetiga pannkakor och platt/fluff hår. Att man aldrig kan va nöjd haha. Kokade ett ägg till frukosten i morse som bara föll ihop trots sina 10min på spisen!! Blev så arg så jag kastade skiten!! Varje dag är det något man stör sig på, right?

Nä nu ska jag kanske ta och diska lite och bädda sängen så jag inte "råkar" krypa ner där igen och somna. Har ju hänt alltför ofta på senaste då jag inte har så mycket annat för mig. Snålt med jobb för tillfället, vilket också gör mig stressad!

Trevlig helg gott folk!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0