Min vanliga (o)tur

Igår hämtade jag ut min efterlängtade kamera som jag beställt. Rosa samsung..så söt. Begav mig senare till Linda och Joel där vi drack pina coläda, vin och alkoläsk. Lyssnade på bra musik, allt från metallica till gamla godingar =) När klockan närmade sig tolv, bestämde vi oss för att bege oss ner till stan och besöka Mårtenssons och dansa loss. Givetvis, precis när vi står i hallen, får Emma för sig att ta upp sin kamera och fotografera lite...*pang* ner i golvet med kameran som skadade hela objektivet som inte går in i kameran som det ska när man stänger av den. Så den går inte att använda mer...måste se om man kan lämna in den på lagning, som inte kostar för mycket. Så typiskt min otur! Har aldrig tappat en kamera, men givetvis tappar jag min alldeles egna första kvällen jag har den.... trots mitt sura humör över kameran lyckades jag ändå ha en rolig utekväll. Tur är väl det=) Tack till Linda och Joel såklart. Kvällen avslutades med en falafelrulle på kebab kungen. Fick Er allt till att prova!! Haha. Smaskigt. Efter nattamaten ringde jag och väckte Fredrik och begav mig dit för å sova över. (Bussen hem kostar 45kr på natten och jag orkade inte gå i mina klackar, så chansade på att jag kunde få sovplats där =p)

Så... nu är jag hemma, sov till 13.30..dock inte i ett streck, har svårt att sova när jag druckit. Konstigt, hade inte det förr!? Så när jag kom hem provade jag att föra över bilderna ifrån igår på datorn, vilket till min stora lycka gick!! Men blev dock inga från Mårtenssons pga min lilla incident. Nu ska jag vila lite, sen ska jag cykla till stranden vid 16 och gå en runda med Linda.

Baj baj

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0